Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Untitled-1 copy.png

 

 

Postanowienia ogólne:

1. Rejestracja na forum Kuleczky.pl jest równoznaczna z akceptacją regulaminu. Brak znajomości regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
2. Konta, treść oraz grafika jest własnością Kuleczky.pl. Kopiowanie jest surowo zabronione !
3. Użytkownik ma prawo do zachowania swoich racji, pod warunkiem, że nie łamie przy tym regulaminu.
4. Regulamin odnosi się do każdego użytkownika, bez względu na zajmowane stanowisko.
5. Właściciele forum Kuleczky.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści prywatne wrzucane na forum, przez użytkowników. 
6. Na forum posługujemy się językiem polski. Wyjątkiem są obcokrajowcy.
7. Posiadanie kilku kont na forum, karane jest banem permanentnym. W przypadku zapomnienia hasła można powiadomić Administrację z nowego konta w wiadomości prywatnej.
8. Zmiana nicku jest możliwa w profilu użytkownika, Administracja nie zmienia nicków na życzenie.
9. Przed założeniem nowego tematu na forum, użytkownik ma obowiązek sprawdzić, czy pisze w dobrym dziale i czy podobny temat już nie istnieje.
10. Administracja nie usuwa kont użytkowników, nie blokuje ani nie kasuje historii postów, na życzenie.

11. Niestosowane zachowania będą karane, jednak za treść niezgodną z polskim prawem, Administracja nie ponosi odpowiedzialności.

12. Prawo do zmiany regulaminu ma tylko Administrator, bądź [email protected]/Moderator za wcześniejszym przedyskutowaniu z [email protected]

13. Członkowie Administracji powinni jasno przedstawiać o co chodzi, bez prowokacji, sarkazmu i chamstwa. (Notatki, zamykanie tematów, pw, czat itp.) [email protected] może ukarać [email protected] bądź Moderatora za niestosowne zachowanie, sam stosując się do regulaminu.

 

Zasady korzystania ze strony Kuleczky.pl:

1. Użytkownik ma prawo do zgłaszania wszelkich błędów odnoszących się do funkcjonowania forum, w odpowiednim dziale.
2. Zabronione jest, wysyłanie wypowiedzi pod wypowiedzią czyli tzw. floodowanie.  Wyjątkami są tematy z głosowaniem (w granicach rozsądku). W sekcji statusów pozwala się na maksymalnie 2 treści pod sobą.
3. Zabrania się używania nadmiernej ilości ikonek, w jednej wypowiedzi.
4. Pisanie w tematach rasistowskich, pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych i powszechnie uznanych za niemoralne, jest ZABRONIONE.
5. Nick użytkownika nie może być wulgarny, obrażający, powszechnie uznany za niemoralny, oraz nie powinien posiadać adresów do stron. Powinien również posiadać minimum 3 litery z klawiatury qwerty - nie żadne chińskie znaki. Zabronione jest również zamieszczanie emotikon oraz symboli, na początku nicku, utrudniających oznaczenie użytkownika.
6. Zakazuje się nadmiernego używania wulgaryzmów, wyzywania i obrażania innych użytkowników forum oraz ich bliskich.
7. Zakazuję się zamieszczania treści niezgodnych z obowiązującym prawem.
8. Zakazuję się zamieszczania "dzieł" nie swojego wykonania.
9. Zakaz pisania treści, prezentujących wszelkiego rodzaju reklamy, w tym innych sieci, bądź odnośniki do stron mających na celu doprowadzenie danego użytkownika, do jakichkolwiek korzyści majątkowych lub wirtualnych.
10. Każda myśl bądź problem powinien być jasno opisany, należy podać wszystkie szczegóły.
11. Jeśli zajdzie taka potrzeba, Moderator lub Administrator może zmienić nazwę tematu lub go usunąć.
12. Każdy temat powinien być zgodny ze wzorem, gdy go posiada, lub powinien zawierać najpotrzebniejsze informację wypisane linijka pod linijką. 
13. Zabrania się pisania treści sugerujących zachowanie innego użytkownika. Np. "Zamknięty temat", gdy nie jest moderatorem i nie jest autorem postu.
14. Zakaz nawoływania do łamania regulaminów forum oraz serwerów, omijania zabezpieczeń gry lub korzystania z bugów na serwerach.
15. Zabronione jest pisanie pismem PoKeMoNoWyM oraz tzw. leet speech (alesz, szpoko, n00b, jush, boshe itp.) oraz czerwonym kolorem (ten kolor jest dla Administracji)
16. Zakazuje się prowokowania oraz prowadzenia wojen, pomiędzy użytkownikami na forum. Sprawy osobiste załatwiamy na pw. 
17. Zabronione jest pisanie w postach zamkniętych przez Administratora, [email protected] bądź Moderatora.

18. W podaniach, w działach poszczególnych serwerów, wypowiadać się mogą, tylko osoby biorące aktywny udział w życiu danego serwera.
19. W tematach z odwołaniami od banów prawo do wypowiedzi ma jedynie [email protected][email protected], Moderator, admin banujący, bądź taki, który był świadkiem sytuacji, członkowie BL oraz użytkownik, któremu został nadany ban.
20. Zakaz namawiania graczy do rozdawania tzw. "punktów reputacji".
21. Zakaz nadmiernego podbijania tematów oraz odświeżania i "odkopywania" starych tematów. (Odświeżać można raz na 24h)
22. Zakaż używania nicków wulgarnych oraz zdrobniających wulgarne i nie na miejscu słowa, nawet jeśli mają cenzurę.

23. Zakaz udostępniania czyjegoś wizerunku bez jego zgody tj. zdjęć, profili społecznościowych, danych kontaktowych.

24. Zakaz wstawiania treści zagrażających życiu lub zdrowiu, np. elementów, które mogą wywołać napad epilepsji, nawołujące do przemocy etc.

25. Osoby posiadające możliwość dodawania notatek, które nie należą do administracji forum - mogą dodawać notki tylko w wyznaczonych działach.

26. Osoba, która posiada zakupione rangi tj. ranga własna, VIP, premium, w momencie otrzymania bana- ich koszt nie podlega zwrotowi.

27. Każda ranga ma odmienną ilość przyznawanych reputacji (ze względu na to czym się zajmuje), każdy ma prawo użyć swoich punktów reputacji kiedy chce i gdzie chce pod warunkiem, że nie nabija punktów ciągle tej samej osobie. W tym przypadku Administracja ma prawo do zareagowania.*

27. Zakaz pożyczania swoich kont oraz wysyłania treści zamieszczanych na forum, osobom zbanowanym.

 

*Ilość punktów reputacji jakie mogą rozdać danego dnia poszczególne rangi:

Gdy zajdzie potrzeba Administracja może zwiększyć bądź zmniejszyć ich ilość. Ilość została dobrana adekwatnie do ilości odpowiedzi w poszczególnych działach, bądź pełnionych funkcji na forum, jako narzędzie pracy.

 

Administrator nieograniczone

Junior Admin nieograniczone

Moderator nieograniczone
Opiekuni Serwerów CS 45

Opiekuni TS3 20

MultiAdmin 10

Blacklisted 10

Admini serwerów 10

Arbiter 30

Redaktor 30

Redaktor FP 10

Grafik 10

Kuleczkomaniak 10

Legenda 9

Premium 25

VIP 15

Sponsor 10

Użytkownicy i inne rangi 7

 

Ilość może ulec zmianie gdy Administracja uzna, że jest taka potrzeba.

 

Avatary, Sygnatury i Podpisy:

1. Avatary, sygnatury i podpisy nie mogą być obraźliwe, wulgarne, prowokujące, drastyczne oraz zawierać wizerunków/symboli nazistowskich.
2. Avatary, sygnatury i podpisy nie mogą zawierać linków do stron konkurencyjnych, adresów do stron pornograficznych lub innych godzących w przyjęte zasady etykiety.
3. Administracja ma prawo do kasowania nieregulaminowych sygnatur bądź avatarów, bez informowania o tym użytkowników.
4. Parametry:

AVATAR
* Szerokość: 200 pikseli,
* Wysokość: 200 pikseli,

SYGNATURA
* Szerokość: 500 pikseli,
* Wysokość: 250 pikseli,

 

GRAFIKA Z URL

* Szerokość: 500 pikseli,

* Wysokość: 250 pikseli,

 
 

Zgłaszanie wykroczeń:

1. Gdy użytkownik forum zauważy osobę, która nie przestrzega regulaminu, ma obowiązek to zgłosić poprzez:
* Użycie przycisku "Zgłoś ten post ".
* Kontakt z Moderatorem, bądź osobą zajmującą się danym działem poprzez PW lub TS3.
* Skargę na użytkownika w przeznaczonym do tego temacie. LINK
 

 

Postanowienia końcowe:

1. Za przewinienia opisane w tym regulaminie, użytkownik może zostać ukarany punktami ostrzeżeń, o których liczbie decyduje z góry narzucony przez Administrację system*, bądź w sytuacjach skrajnych - natychmiastowym zablokowaniem konta.
2. Gdy suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 9, wówczas wiąże się to z zablokowaniem możliwości pisania postów na stronie na czas nieokreślony. Natomiast, jeżeli suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 10, wówczas wiąże się to z zablokowaniem jego konta na czas nieokreślony.
3. Administracja zastrzega sobie prawo do ewentualnych zmian w regulaminie. Przy każdej zmianie regulaminu użytkownicy zostaną o tym poinformowani.
4. Regulamin jest własnością Kuleczky.pl, kopiowanie jest surowo zabronione !
 

*Ostrzeżenie słowne

Spamowanie 1

Wulgarny język 1

Obraza użytkownika 2

Niepotrzebna kłótnia 1

Prowokacja 1

Nadmierne podbijanie tematów 1

Obraza rodziny 2

Reklamowanie 1

Plagiat 2

Multikonto 10

Działanie na szkodę sieci i serwerów 10

 

5= blokada na 2 dni

8= blokada na 5 dni

10= ban permanentny  

  • Super! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zredagowano regulamin.

OBOWIĄZUJE OD DNIA I GODZINY WSTAWIENIA.

 

Najistotniejsze zmiany:

  • Dodanie/zmiana punktów:
Cytat

25. Każda ranga ma odmienną ilość przyznawanych reputacji (ze względu na to czym się zajmuje), każdy ma prawo użyć swoich punktów reputacji kiedy chce i gdzie chce pod warunkiem, że nie nabija punktów ciągle tej samej osobie. W tym przypadku Administracja ma prawo do zareagowania.

 

Cytat

12. Prawo do zmiany regulaminu ma tylko Administrator, bądź [email protected]/Moderator za wcześniejszym przedyskutowaniu z [email protected]

 

Cytat

15. Zabronione jest pisanie pismem PoKeMoNoWyM oraz tzw. leet speech (alesz, szpoko, n00b, jush, boshe itp.) oraz czerwonym kolorem (ten kolor jest dla Administracji)

 

Cytat

13. Członkowie Administracji powinni jasno przedstawiać o co chodzi, bez prowokacji, sarkazmu i chamstwa. (Notatki, zamykanie tematów, pw, czat itp.) [email protected] może ukarać [email protected] bądź Moderatora za niestosowne zachowanie, sam stosując się do regulaminu. 

 

Cytat

2. Zabronione jest, wysyłanie wypowiedzi pod wypowiedzią czyli tzw. floodowanie. Wyjątkami są tematy z głosowaniem (w granicach rozsądku).W sekcji statusów pozwala się na maksymalnie 2 treści pod sobą.

 

  • Dodanie spisu ostrzeżeń oraz banów tymczasowych

 

5 ostrzeżeń= blokada na 2 dni

8 ostrzeżeń= blokada na 5 dni

10 ostrzeżeń= ban permanentny  

  • Dodanie spisu ilości punktów reputacji jakie mogą rozdać danego dnia poszczególne rangi.

 

 

  • Super! (+) 2
  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodano punkt.

 

Cytat

27. Zakaz pożyczania swoich kont oraz wysyłania treści zamieszczanych na forum, osobom zbanowanym.

 

  • Haha (neutral) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodano punkt.

 

W dniu 5.07.2020 o 21:21, moose` napisał:

24. Zakaz wstawiania treści zagrażających życiu lub zdrowiu, np. elementów, które mogą wywołać napad epilepsji, nawołujące do przemocy etc.

 

Edytowano punkt.

 

W dniu 5.07.2020 o 21:21, moose` napisał:

1. Avatary, sygnatury i podpisy nie mogą być obraźliwe, wulgarne, prowokujące, drastyczne oraz zawierać wizerunków/symboli nazistowskich.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...