Skocz do zawartości

xzch

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wpisów na Chatboxie

    0

Reputacja

1 Świeżak

O xzch

  • Tytuł
    Świeżak
  • Inne grupy

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Serwer
    FFa
  1. Wyłapywanie komend

    ref? podobno dwóch ludzi od tego działu jest, opiekun i choinka łasa na kolorki @vivor @p4tt3rn Wzór trzeba odpowiednio zrobić aby linkować osoby zajmujące się działem, wtedy będą wiedziały że jakiś temat powstał na ich rewiże ..
  2. Hej, wbijam na serwer a tu po chwili wywala pierwszy w historii ban za pseudo 'niedozwolone' komendy cl_lw i cl_lc [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ kuleczky.pl [AMXBans] Powod: 'Niedozwolona komenda [cl_lw 0] / [cl_lc 0]' [AMXBans] Dlugosc bana: '2 minut' [AMXBans] Twoj SteamID: 'xxx' [AMXBans] Twoje IP: 'xxx' [AMXBans] =============================================== Chciałbym żeby ktoś uprawniony mi wyjaśnił dlaczego uważącie komendy cl_lw 0 i cl_lc 0 jako niedozwolone? Nigdy się nie spotkałem z przymusem ustawiania ich na włączone kiedy raczej ludzie ich nie kojarzyli z zmieniającymi rozrzut, raczej o to chodzi tej osobie która wrzuciła oto plugin na serwer. Nawet ruscy, a czasami w nocy gram na ich serwerach nie mają takich wymysłów, co zaznaczając ruscy jak i mołdawia? Chyba albo Bułgaria są liderami jeszcze w aktualizowaniu amxx, starczy spojrzeć ile tam ludzi gra , a osoba z polski ma na ich serwerach bardzo niski ping przy zbliżonych ustawieniach interpu, od nic hsię wiele można nauczyć, mało kto wyciąga rękę a tutaj wrzucacie debilny plugin. Żeby to się nie ograniczyło do płaczków moich uargumentuje to że powyższe komendy nie są nielegalne. Korzystając z http://txdv.github.io/cstrike-cvarlist/ , cl_lc This is called "server-side hit computation and lag compensation".This only works if the server is allowing lag compensation (sv_unlag 1) and if the firing player is requesting lag compensation (cl_lc 1 - note that the player must also be predicting weapon firing client-side, too, or cl_lc is ignored). Don't change this. See also cl_lw. cl_lw This is called "client-side weapon firing prediction".What this refers to is the instantaneous set of effects that occur when the fire button is pressed. These effects are all done client-side if client-side weapon firing prediction is enabled (cl_lw is 1). The effects include: starting the weapon firing animation, showing any muzzle flash, creating any ejected shells, drawing decals and bullet puffs at the impact spot on the wall of the level, starting the weapon firing sound, etc. However, the actual determination of whether the shot (for hit-scan weapons at least) hit another player is now and always has been done at the server. If this is disabled, Lag Compensation is also disabled. See cl_lc. z czego, ' Jeśli ta opcja jest wyłączona, Kompensacja opóźnień jest również wyłączona ' dotyczy tylko klienta , jest to zjawisko wizualne nie realne cl_lw "0" = Serwer oblicza odrzut cl_lw "1" = Twój lokalny klient oblicza odrzut Aby pokazać wpływ pocisku w czasie rzeczywistym obliczonym przez serwer, potrzebujesz niskiego poziomu ping, z wysokim pingiem twoje pociski strzelają zbyt szybko, aby serwer mógł nadążyć, w ten sposób kompensacja opóźnień pozwala cs na twoim komputerze „tymczasowo” umieścić uderzenia pociskami, dopóki serwer nie „poprawi” ich prawdziwymi uderzeniami. Prostymi słowami w momencie kiedy mamy cl_lw "0" to i tak serwer będzie korygował trajektorie pocisku, cl_lw jest czysto wizualny, co oznacza, że tak naprawdę nic nie zmienia w grze. Zmienia się od tego, skąd otrzymujesz informacje o wzorcu, cl_lw 1 po stronie serwera, cl_lw 0 po stronie klienta. Dlatego wygląda na to, że odrzut się poprawia. Faktem jest jednak, że otrzymujesz fałszywe informacje. Jeśli przytrzymasz mouse1, kula ZAWSZE trafi w środek ekranu. Wzór pokazuje inaczej, jeśli używa się cl_lw 1. A więc podstawy waszego banowania są jak najbardziej NIE trafne, i oczekuje zmiany tej polityki, bo uważacie źle .. zamiast się wgłębić w temat chłopak postanowił spojrzeć na trajektorie pocisku, tak było? I dlatego banujecie mnie za to? Jeszcze cytat który znalazłem na hltv.org the muzzle flash w/ it turned off is the reverse. every bullet you shoot.. waits for the server to send back the data.. which it never does. because sv_lan is set to 0 on online servers.. so your visual display is waiting for the "bullet impact" from the server.. which never arrives... whic his why the muzzle flash... never goes away... amen Czekam na stanowisko góry, nie wbijam codziennie więc jeżeli ktoś temat zamknie z odpowiedzią 'bo tak jest' to proszę o coś w stylu mojej wiązanki, odpowiedź w dwóch zdaniach, chyba to nie problem skoro zwykle w podaniach na @ jest wymóg paru zdaniach o sobie ;P
×