Skocz do zawartości

Mamy to! Nowy szablon forum

Pomóż nam go udoskonalić - zgłoś błędy

Idź do tematu

Zagłosuj na nasze serwery!

Chcesz przyczynić się do rozwoju naszych serwerów? Zapraszamy do głosowania!

Idź do tematu

Dziękujemy za wszystkie dotację na nowy styl!

Listę wszystkich Donatorów oraz przebieg zbiórki znajdziecie w temacie poniżej.

Idź do tematu

Nasi partnerzy

Czarny~MotyL

 Sponsor
  • Zawartość

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wpisów na Chatboxie

    0

Reputacja

71 Życzliwy

4 obserwujących

O Czarny~MotyL

  • Tytuł
    Aktywny
  • Inne grupy Użytkownik
  • Urodziny 08.10.1988

Metody Kontaktu

  • Gadu-Gadu:
    kiedy to bylo
  • Skype:
    pyrtek19
  • Steam:
    STEAM_0:0:23455670

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    babimost
  • Nick na serwerze
    Czarny~MotyL
  • Imię
    MIchal
  • Serwer
    dd2

Ostatnie wizyty

1029 wyświetleń profilu
  1. toya a dokladniej cos czy po kablu czy radiowy czy wfi itd
  2. Czarny~MotyL

    Matura 2019

    siema:D WIem ze matury juz byly ale wypowiem sie dla tych co beda kiedys pisac ja mature swoja pisalem mature troszke dawno hmmm w 2008r. oczywiscie zdana ! Powiem Ci tak ja akurat nie uczylem sie nic przez prawie 4 la ta tech ;p do matury tez nic nie czytalem jedynie tylko na ustny polski wykulem na pamiec slowo w slowo prace kupiona od koelgi na dany temat. i 90% POlSKI PISEMNA : Czytaj uwaznie ze z rozumieniem , pisz nawet jesli nie wiesz punkty masz juz za rozpoczecie argumenty zagkonczenie itd u mnie sciagali z neta z tel tez co nie ktorzy ale zalezy od szkoly czy pilnuja mocno czy nie . Ustna Polski: nie wiem jak teraz jest czy macie juz tematy wybrane wczesniej. Ja tak mialem wiec kupilem nauczylem sie 3 stron a4:P i ogien najwazniejsze zeby mowic tez patrza na to czy starasz sie cos ; p Angielski podstawowy: jesli znasz jakiekolwiek podstawy gramatyki i czasow do tego jakies slowka to zdasz na lajcie Ustny Anglik: Mów Mów i Mów! przygotowac mozesz sobie jakies podstawowe zwroty poprawnie ulozone typu "in the picture i can see" jesli znasz slówka i dogadujesz sie nawet kaleczac to zdajesz palcem w d.. Matma : To mnie akurat ominelo naszczescie !!! ps.Moim zdanie matura to bzdura jak mowia poniewaz patrzac procentowo na pułap zaliczenia 30% to jest smiechu warte. A np. egzamin techniczny wymaga juz 75% co naprawde juz trzena kuc duzo . wiem bo sam nie zdalem hah Wiec jesli ktos w ogole nie potchodzi bo sie boi to jest dla mnie zerem:D POZDRO maturzysci i 3 mam kciuki
  3. Siema:D Znalazlem fajna opcje na Antywirusa malwarebytes kotno premium nigdy nie wygasa! za jedyne 1.34 dolara:D Ogolnie zawsze uzywalem eset noda 32 z crackiem kluczem itp. bo uwazam ze jest jednym z lepszych. Ale jesli chodzilo o przeskanowanie dokladniejsze typu zloscliwych stron w sieci typu strony startowe same sie wlaczaja itd. zawsze uzywalem bezplatnego "adwcleaner" nie trzeba instaslowac wystyarczy raz na jakis czas skana zrobic naprawde wykrywa chyba wszsytko! i nie zamula kompa jak Panda czy Avast tu macie link jak cos : https://pl.malwarebytes.com/adwcleaner/ Ja poszukalem glebiej i znalazlem lepsza uwazam alternatywe. Pobieramy program "malwarebytes" z oficjalnej strony link : https://pl.malwarebytes.com/ nastepnie instalujemy a jesli chcemy aktywowac do pelnej wersji premium kupujemy klucz z tej strony: https://shoppy.gg/product/kDMgtuO mamy do wyboru 3 opcje platnosci Pay Pal , Bitcoin , Ethereum(tej nawet nie znam) ja mam konto na Pay Pal wiec ten wybralem jesli ktos nie ma mozna zalozyc szybko. Dokonujemy platnosci online klucz przychodzi po chwili na meila i wystarczy tylko aktywowac 100% dziala! screen z aktywna licencja A jesli nie chce wam sie mozna rowniez poszukac klucza na allegro jest drozej bo 20 zl i tylko na rok link : https://allegro.pl/oferta/malwarebytes-3-anti-malware-premium-1pc-1rok-7781053818 A jesli ktos potrzebuje czegos wiecej zauwazylem ze sa inne klucze do kupienie np na office czy win 10 link: https://shoppy.gg/@JihadOnlineHere POzdrawiam:D
  4. wiem znany skan ale 1 raz mi wszedl na banie i to za 1 strzalem pozniej 2 raz w rudnie trafilem
  5. rozumiem ale jesli przedstawisz im taka sytuacje moze jakos inaczej zweryfikuja Twoja tozsamosc kombinuj. Albo u kogos na meilu w skrzynce historie przeszukaj cos napewno wysylales
  6. Czarny~MotyL

    serial

    moze znasz jakies ciekawe tytuly ;D
  7. moze sprobowac napisac do support steam moze jakos pomoga ;]
  8. Czarny~MotyL

    serial

    znalazlem dobry serial:D a ogladalem duzo juz i mnie zaskoczyl kazdy odcinek . Dobre motywy ciekawie przedstawione sytuacje i uwierzcie mi trzeba miec mocna glowe zeby po obejrzeniu kilku odcinkow nie zrobil nam sie metlik w glowie . Ale napewno daje do myslenia ! polecam https://www.filmweb.pl/serial/Czarne+lustro-2011-640699
  9. Reklamacja jest wazna do 12 miesiecy dzis mi odpisali ze sklepu jak cos
  10. siemka:D kupilem tydz tem sluchawki https://allegro.pl/oferta/sluchawki-gaming-kingston-hyperx-cloud-revolver-7577468926 Produkt jest nowy raz tylko wlaczylem je i uwierzcie mi po zalozeniu i sluchaniu lewa sluchawka delikatnie przy basie trzeszczy jakby cos lekko luzne bylo lub membrana nie wiem ale napewno jest to defekt produktu. dokladnie bo nei rozbieralem i chodzi o to ze wrocilem do belgi i nie zdazylem wyslac na reklamacje a teraz mi sie nie chce juz z belgi wysylac;p Sprzedam te sluchawki za 200 zl z przesylka ! i dodam ze na aukcji mozna wyczytac ze reklamacja jest: "rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców 1 rok" nie znam sie ale jak wyczytalem to zrozumialem ze mozna je oddac na reklamacje do roku czasu . A ze ja jestem len to mi sie nie chce tego ogarniac Jak cos piszcie na priv POZDRO ps. zapomnialem mikrofon doczepiany zostawilem w PL wiec nie ma na zdj. ale jest razem w komplecie jak i paragon i pudelko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...